








|
via David B.
op 11/04/2026
De beste lampen die verkrijgbaar zijn (voor wie geen HID- of LED-verlichting heeft).
|
|
via gerard l.
op 04/03/2026
Zeer goed, een uitstekend model.
|
|
via Aadi B.
op 28/08/2025
Geweldige lampen - ik had vroeger Osram Nightbreaker Unlimited-lampen in mijn auto (vergelijkbaar met Nightbreaker Laser, voor zover ik me kan herinneren), die geweldige koplampen waren, maar die het maar zo'n 1,5 jaar volhielden voordat ze doorsloegen. De XtremeVision 150's hebben bijna dezelfde lichtopbrengst - iets minder fel, maar bijna net zo fel en je merkt het eigenlijk alleen als je ze achter elkaar vergelijkt. In de praktijk is er vrijwel geen verschil in lichtopbrengst, maar deze zouden aanzienlijk langer mee moeten gaan, dus ik ben erg tevreden! :D
|
|
via Loïc N.
op 26/07/2025
Akkoord
|
|
via John F.
op 19/05/2025
Geweldige lampen en prijs.
|
|
via Stephane B.
op 15/05/2025
Voldoet aan mijn verwachtingen
|
|
via Magali F.
op 26/03/2025
Zeer goede verlichting
|
|
via Karl L.
op 20/03/2025
Dit zijn geweldige lampen
|
|
via Karl Gustav J.
op 05/07/2024
👍
|
|
via Nicolas R.
op 31/01/2024
Goed product
|